Portal V10 » Aktualności » Porsche 911 Turbo S - najnowsza odsłona jeszcze mocniejsza

Porsche 911 Turbo S - najnowsza odsłona jeszcze mocniejsza
2020-03-04 - J. Kruczek Tagi: Porsche 911 Turbo S, Porsche 911, Supersamochody, Porsche 911 Turbo, Porsche, Supersamochód
Porsche 911 Turbo S jest zawsze najbardziej zaawansowaną wersja niemieckiego coupe. Najnowsza generacja właśnie wyjechała z cienia i ponownie pokazuje technologiczne wyrafinowanie.
Porsche 911 Turbo S zadebiutuje na rynku w wersji coupe oraz kabriolet. Co ciekawe najpierw do sprzedaży trafi topowa odmiana, zaś nieco słabszy wariant pozbawiony dopisku "S" pojawi się w późniejszym czasie. Sercem sportowej maszyny został 3,8-litrowy bokser serwujący moc 650 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 800 Nm, co się przekłada na przyspieszenie do setki w czasie zaledwie 2,7 s. Prędkość maksymalna wyniesie 330 km/h. Jednostka została gruntownie przebudowana względem poprzednika. Zmieniono turbosprężarki oraz układ chłodzenia powietrza. Auto otrzymało adaptacyjna aerodynamikę regulująca przepływ powietrza. Nadwozie znacząco się poszerzyło o 45 mm z przodu i 20 mm z tyłu. Większy spojler niż w poprzedniku wygeneruje jeszcze lepszy docisk. Z przodu znalazły się 20-calowe felgi, a z tyłu 21-calowe.
Porsche 911 Turbo S jest już dostępny do zamówienia, a ceny za coupe startują od pułapu 1 077 000 zł. Kabriolet kosztuje co najmniej 1 143 000 zł.
Porsche 911 Turbo S zadebiutuje na rynku w wersji coupe oraz kabriolet. Co ciekawe najpierw do sprzedaży trafi topowa odmiana, zaś nieco słabszy wariant pozbawiony dopisku "S" pojawi się w późniejszym czasie. Sercem sportowej maszyny został 3,8-litrowy bokser serwujący moc 650 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 800 Nm, co się przekłada na przyspieszenie do setki w czasie zaledwie 2,7 s. Prędkość maksymalna wyniesie 330 km/h. Jednostka została gruntownie przebudowana względem poprzednika. Zmieniono turbosprężarki oraz układ chłodzenia powietrza. Auto otrzymało adaptacyjna aerodynamikę regulująca przepływ powietrza. Nadwozie znacząco się poszerzyło o 45 mm z przodu i 20 mm z tyłu. Większy spojler niż w poprzedniku wygeneruje jeszcze lepszy docisk. Z przodu znalazły się 20-calowe felgi, a z tyłu 21-calowe.
Porsche 911 Turbo S jest już dostępny do zamówienia, a ceny za coupe startują od pułapu 1 077 000 zł. Kabriolet kosztuje co najmniej 1 143 000 zł.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Porsche 911 Turbo S - najnowsza odsłona jeszcze mocniejsza
Podobne: Porsche 911 Turbo S - najnowsza odsłona jeszcze mocniejsza




Podobne galerie: Porsche 911 Turbo S - najnowsza odsłona jeszcze mocniejsza



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Porsche
Newsletter
Galerie zdjęć