Portal V10  »  Aktualności  »  Porsche Cayenne Turbo S - flagowa wersja na oficjalnych zdjęciach
Porsche Cayenne Turbo S

Porsche Cayenne Turbo S - flagowa wersja na oficjalnych zdjęciach

2012-10-12 - A. Ruciński     Tagi: Porsche, SUV, Porsche Cayenne
Porsche poszerza ofertę modelu Cayenne o nową, flagową odmianę, która zajmie miejsce na szczycie cennika. Chodzi oczywiście o Turbo S wyposażone w silnik V8.

Poza 4,8-litrową, 550-konną jednostką, Turbo S wyróżnia się jeszcze kilkoma detalami stylistycznymi i maksymalnie bogatym wyposażeniem. Znajdziemy tu 21-calowe felgi, przyciemnione reflektory, specjalne końcówki wydechu i akcenty w kolorze fortepianowej czerni. W kabinie natomiast ugości nas włókno węglowe oraz dwukolorowa, skórzana tapicerka. O odpowiednie prowadzenie i komfort dba pneumatyczne zawieszenie z aktywnym systemem stabilizacji i kontroli tłumienia. Nie zabrakło też mechanizmu różnicowego o ograniczonym uślizgu co w połączeniu z mocnym silnikiem gwarantuje świetne osiągi.

Cayenne Turbo S może pochwalić się przyspieszeniem 0-100 km/h rzędu 4,5 sekundy oraz prędkością maksymalną wynoszącą 285 km/h. Wrażenie robi również relatywnie niewielkie spalanie w granicach 11 litrów na 100 km w cyklu mieszanym. Ceny startują od 151 702 euro, czyli około 30 000 euro więcej niż w przypadku zwykłego Turbo.



źródło: carscoop

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
2

Komentarze do:

Porsche Cayenne Turbo S - flagowa wersja na oficjalnych zdjęciach

Porsche Cayenne Turbo S - flagowa wersja na oficjalnych zdjęciach
skaza 2012-10-12 15:24
To będzie dopiero RAKIETA!!!
Porsche Cayenne Turbo S - flagowa wersja na oficjalnych zdjęciach
Piter46 2012-10-14 14:19
Dla mnie SUV-y są do niczego. Nissan z silnikiem o tej samej mocy ma przyśpieszenie do 100 o niemal 2 sekundy szybsze, a i dostarcza większych emocji. A co do komfortu to nawet Peugeot 508 albo Citroen C5, będą w stanie w wygodniejszych i bardziej przestronnych warunkach przewieść pasażerów. Kto nie wierzy, niech wsiądzie do Cayenna, ustawi sobie fotel kierowcy w wygodnej pozycji, a potem usiądzie z tyłu. To auto w niczym nie jest dobre.