Portal V10 » Aktualności » Porsche Panamera - zestaw zdjęć kabiny
Porsche opublikowało pierwsze oficjalne zdjęcia kabiny swojego, zapowiedzianego na 12 września tego roku, 4-drzwiowego Gran Turismo.
Wnętrze Porsche Panamera zapewnia kierowcy przejrzystą deskę rozdzielczą i wysoki poziom ergonomii - typowe cechy dla aut producenta ze Stuttgartu. Sami pasażerowie również nie mogą narzekać na brak miejsca czy też wygodę podróżowania w nisko umieszczonych, obszernych fotelach. Mimo niezbyt sprzyjającej ku temu sylwetce, bagażnik auta oferuje 445 (Panamera S i 4S) lub 432 (Panamera Turbo) litry objętości, a po rozłożeniu tylnych siedzeń kubaturę wynoszącą nawet 1250 litrów. Kabina nowego Porsche może być zaaranżowana na wiele różnych sposobów. Delikatna i naturalna, skórzana tapicerka dostępna jest w 13 różnych kolorach i kombinacjach materiałowych, w tym w czterech dwubarwnych zestawach, które mogą się łączyć z siedmioma opcjami wykończeń wśród których, znajdują się takie materiały jak włókno węglowe czy naturalne drewno oliwne. Porsche Panamera S i 4S standardowo wyposażone są w elektrycznie regulowane w ośmiu płaszczyznach, fotele przednie. Wersja Turbo dodatkowo zawiera także Comfort Memory Package, który pozwalana na zapamiętanie ustawienia nie tylko foteli, ale również elektrycznie regulowanego koła kierownicy. W opcji dostępne są również adaptacyjne fotele sportowe i komfortowe, tylne siedzenia z elektryczną regulacją w wielu płaszczyznach.
Za miły nastrój w aucie odpowiada, pierwszy raz montowany w Porsche, najwyższej jakości zestaw audio firmy Burmester z opcjonalnym systemem dźwięku przestrzennego (High-End Surround System). Składający się z 16 głośników i aktywnego subwoofera zestaw o łącznej mocy 1000 W i powierzchni membran wynoszącej 2400 cm2, wspierany jest przez 300-wattowy wzmacniacz klasy D. Dodatkowo nad dobrym samopoczuciem podróżnych czuwa opcjonalna, czterostrefowa, automatyczna klimatyzacja.Za bezpieczeństwo bierne podróżnych odpowiada zestaw poduszek powietrznych kierowcy, pasażera, a także kurtyny powietrzne, jak również przednie, boczne i kolanowe poduszki powietrzne. Na liście opcji znalazły się boczne, tylne poduszki powietrzne.
Warto przypomnieć, że nowe Porsche Panamera zadebiutuje wyłącznie z silnikiem V8 o pojemności 4.8-litra, w dwóch wariantach mocy. W Panamerze S jego moc wynosi 400 KM, która trafia na tylną oś poprzez 6-stopniową, ręczną skrzynię biegów lub opcjonalną, 7-stopniową, dwusprzęgłową skrzynię PDK (Porsche Doppelkupplungsgetriebe). W przypadku wyboru skrzyni PDK, samochód wyposażony jest w system Porsche Auto Start Stop (automatyczne wyłączanie i włączanie silnika podczas postoju np. przed sygnalizacją świetlną), który w połączeniu z lekkim nadwoziem i bezpośrednim wtryskiem benzyny zapewnia średnie zużycie paliwa na poziomie 10,8 l/100 km oraz emisję CO2 równą 253 g/km, co pozwala spełniać rygorystyczne normy emisji spalin Euro 5. Ponadto tak wyposażony samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 5,4 sekundy i rozpędza się maksymalnie do prędkości 283 km/h.Ten sam silnik w Panamerze 4S, oprócz tylnej osi, napędza także przednią, a w przekazywaniu mocy pośredniczy skrzynia biegów PDK. Lepsze właściwości trakcyjne tej wersji zapewniają jej sprint do "setki" w czasie 5 sekund i prędkość maksymalną na poziomie 282 km/h, podczas gdy średnie zużycie paliwa nie przekracza 11,1 l/100 km, a emisja CO2 do atmosfery wynosi 260 g/km. Na samym szczycie jest Panamera Turbo, gdzie podwójne turbodoładowanie silnika V8 zapewnia moc 500 KM przekazywanych na wszystkie cztery koła za pośrednictwem skrzyni biegów PDK, dzięki czemu auto może rozpędzić się do pierwszych 100 km/h w czasie 4,2 sekundy i osiągnąć maksymalnie prędkość 303 km/h. Średnie zużycie paliwa w przypadku tego modelu nie przekracza 12,2 l/100 km, a emisja CO2 wynosi 286 g na każdy przebyty kilometr.
Wnętrze Porsche Panamera zapewnia kierowcy przejrzystą deskę rozdzielczą i wysoki poziom ergonomii - typowe cechy dla aut producenta ze Stuttgartu. Sami pasażerowie również nie mogą narzekać na brak miejsca czy też wygodę podróżowania w nisko umieszczonych, obszernych fotelach. Mimo niezbyt sprzyjającej ku temu sylwetce, bagażnik auta oferuje 445 (Panamera S i 4S) lub 432 (Panamera Turbo) litry objętości, a po rozłożeniu tylnych siedzeń kubaturę wynoszącą nawet 1250 litrów. Kabina nowego Porsche może być zaaranżowana na wiele różnych sposobów. Delikatna i naturalna, skórzana tapicerka dostępna jest w 13 różnych kolorach i kombinacjach materiałowych, w tym w czterech dwubarwnych zestawach, które mogą się łączyć z siedmioma opcjami wykończeń wśród których, znajdują się takie materiały jak włókno węglowe czy naturalne drewno oliwne. Porsche Panamera S i 4S standardowo wyposażone są w elektrycznie regulowane w ośmiu płaszczyznach, fotele przednie. Wersja Turbo dodatkowo zawiera także Comfort Memory Package, który pozwalana na zapamiętanie ustawienia nie tylko foteli, ale również elektrycznie regulowanego koła kierownicy. W opcji dostępne są również adaptacyjne fotele sportowe i komfortowe, tylne siedzenia z elektryczną regulacją w wielu płaszczyznach.
Warto przypomnieć, że nowe Porsche Panamera zadebiutuje wyłącznie z silnikiem V8 o pojemności 4.8-litra, w dwóch wariantach mocy. W Panamerze S jego moc wynosi 400 KM, która trafia na tylną oś poprzez 6-stopniową, ręczną skrzynię biegów lub opcjonalną, 7-stopniową, dwusprzęgłową skrzynię PDK (Porsche Doppelkupplungsgetriebe). W przypadku wyboru skrzyni PDK, samochód wyposażony jest w system Porsche Auto Start Stop (automatyczne wyłączanie i włączanie silnika podczas postoju np. przed sygnalizacją świetlną), który w połączeniu z lekkim nadwoziem i bezpośrednim wtryskiem benzyny zapewnia średnie zużycie paliwa na poziomie 10,8 l/100 km oraz emisję CO2 równą 253 g/km, co pozwala spełniać rygorystyczne normy emisji spalin Euro 5. Ponadto tak wyposażony samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 5,4 sekundy i rozpędza się maksymalnie do prędkości 283 km/h.Ten sam silnik w Panamerze 4S, oprócz tylnej osi, napędza także przednią, a w przekazywaniu mocy pośredniczy skrzynia biegów PDK. Lepsze właściwości trakcyjne tej wersji zapewniają jej sprint do "setki" w czasie 5 sekund i prędkość maksymalną na poziomie 282 km/h, podczas gdy średnie zużycie paliwa nie przekracza 11,1 l/100 km, a emisja CO2 do atmosfery wynosi 260 g/km. Na samym szczycie jest Panamera Turbo, gdzie podwójne turbodoładowanie silnika V8 zapewnia moc 500 KM przekazywanych na wszystkie cztery koła za pośrednictwem skrzyni biegów PDK, dzięki czemu auto może rozpędzić się do pierwszych 100 km/h w czasie 4,2 sekundy i osiągnąć maksymalnie prędkość 303 km/h. Średnie zużycie paliwa w przypadku tego modelu nie przekracza 12,2 l/100 km, a emisja CO2 wynosi 286 g na każdy przebyty kilometr.
źródło: Porsche; informacja: Mototarget
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Porsche Panamera - zestaw zdjęć kabiny
Podobne: Porsche Panamera - zestaw zdjęć kabiny
Porsche Panamera - oficjalne zdjęcia i szczegóły techniczne! »
Porsche Panamera GTS - najnowsza odsłona limuzyny w bardziej sportowym wydaniu »
Porsche Exclusive prezentuje Panamerę Turbo w szarym nadwoziu »
Silniki diesla znikną z oferty Porsche »
Podobne galerie: Porsche Panamera - zestaw zdjęć kabiny
Porsche Panamera Sport Turismo - sportowa limuzyna w wersji kombi »
Nowe Porsche Panamera - luksus i sport w jednym »
Porsche Panamera po face liftingu »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Jak osiągnąć perfekcyjne wzornictwo natryskowe farbą? Skuteczne metody eliminacji pulsacji cieczy »
Volvo XC90 wzywane do serwisu z powodu wadliwej osłony kurtyn powietrznych »
Gumball 3000 2016 zakończy się w Bukareszcie »
Tapety na pulpit Porsche
Galerie zdjęć
Newsletter