Portal V10 » Aktualności » Renault Grand Modus i Nowy Modus 2008
Renault Grand Modus i Nowy Modus 2008
2007-10-25 - R. Branson Tagi:
Dwa nowe, uzupełniające się modele Renault z segmentu B: Grand Modus i Nowy Modus, będą produkowane w Hiszpanii w zakładach w Valladolid, a do sprzedaży zostaną wprowadzone na początku 2008 roku.
Grand Modus charakteryzuje się atrakcyjnym wyglądem i wyrazistym, spójnym designem. Dysponuje przy tym wszystkimi atutami samochodu jednobryłowego. Stanowiący połączenie kompaktowych wymiarów i zwrotności typowej dla miejskiego samochodu, Nowy Modus cechuje się elegancją oraz wzorcowym poziomem komfortu. Grand Modus - monospace by Renault
Przy tworzeniu Grand Modusa, koncern Renault - pionier na rynku samochodów jednobryłowych - wykorzystał swoje ogromne doświadczenie. Nowy model, o długości 4 034 mm, rozstawie osi 2 575 mm (wydłużonym o 93 mm), z lekko pochyloną tylną szybą, pociąga wyrazistym charakterem. Design nawiązuje do najważniejszych elementów stylistycznych typowych dla monospace’ów Renault. Wyraziste reflektory, przedni zderzak z poszerzoną listwą ochronną i powiększona listwa zabezpieczająca z tyłu, lepiej zintegrowane z nadwoziem, definitywnie decydują o przynależności Grand Modusa
do świata samochodów jednobryłowych.
Chromowana listwa łącząca tylne światła podkreśla szerokość klapy bagażnika. Boczna szyba w tylnej części nadwozia powiększa przeszkloną powierzchnię i potęguje wrażenie przestrzeni w środku. Niezwykle komfortowa pozycja kierowcy stanowi połączenie zalet typowych dla klasycznych nadwozi, z atutami oferowanymi przez wersje jednobryłowe. Z myślą o wszystkich użytkownikach pojazdu tablica rozdzielcza została umieszczona centralnie, dzięki czemu każdy pasażer ma dostęp do informacji.
Liczy się przede wszystkim komfort i praktyczne rozwiązania
Grand Modus dysponuje jednym z największych bagażników w tej kategorii - pojemność aż 410 dm3 jest niemal o 50% większa niż w Modusie (+136 dm3). Łatwość zmiany konfiguracji bagażnika, dzięki prostej w obsłudze składanej tylnej kanapie, którą można przesuwać, złożyć w układzie 1/3-2/3 lub podnieść i ustawić za tylnymi siedzeniami, sprawia, że Grand Modus otwiera nowe możliwości przed użytkownikami: rodzinne wakacje lub weekend z przyjaciółmi. Trzyosobowa tylna kanapa i duża ilość miejsca w kabinie zapewniają komfort pasażerów.
Wszyscy użytkownicy mają do swojej dyspozycji liczne, łatwo dostępne schowki: zamykane schowki w podłodze, wysuwane schowki pod przednimi fotelami, schowki typu lotniczego oraz system mocowania podręcznych przedmiotów na oparciu przedniego siedzenia pasażera. Po uwzględnieniu oferty dynamicznych i ekonomicznych silników, Grand Modus dysponuje wszelkimi atutami, aby stać się najważniejszym samochodem w rodzinie.
Nowy Modus - kompaktowa wersja stanowiąca doskonałe uzupełnienie oferty
Nowy Modus łączy stosunkowo niewielkie wymiary (3 873 mm) ze zwrotnością typową dla miejskiego samochodu. Jest interesującą ofertą, stanowiącą doskonałe uzupełnienie dla tradycyjnych miejskich samochodów. Ten minivan jest przeznaczony dla klientów poszukujących samochodu z wysoko umieszczonym miejscem kierowcy, o interesującym stosunku wymiarów zewnętrznych do przestronności wnętrza. Pomimo zmienionego designu o eleganckiej linii, Nowy Modus nadal oferuje ten sam wzorcowy poziom komfortu i praktyczne rozwiązania, które wpłynęły na wysoki poziom zadowolenia posiadaczy poprzedniej generacji tego modelu.
Skonstruowane na płycie podłogowej B opracowanej wspólnie przez Renault i Nissana, Grand Modus i Nowy Modus będą produkowane w zakładzie Valladolid w Hiszpanii i zostaną wprowadzone do sprzedaży na początku 2008 roku.
Grand Modus charakteryzuje się atrakcyjnym wyglądem i wyrazistym, spójnym designem. Dysponuje przy tym wszystkimi atutami samochodu jednobryłowego. Stanowiący połączenie kompaktowych wymiarów i zwrotności typowej dla miejskiego samochodu, Nowy Modus cechuje się elegancją oraz wzorcowym poziomem komfortu. Grand Modus - monospace by Renault
Przy tworzeniu Grand Modusa, koncern Renault - pionier na rynku samochodów jednobryłowych - wykorzystał swoje ogromne doświadczenie. Nowy model, o długości 4 034 mm, rozstawie osi 2 575 mm (wydłużonym o 93 mm), z lekko pochyloną tylną szybą, pociąga wyrazistym charakterem. Design nawiązuje do najważniejszych elementów stylistycznych typowych dla monospace’ów Renault. Wyraziste reflektory, przedni zderzak z poszerzoną listwą ochronną i powiększona listwa zabezpieczająca z tyłu, lepiej zintegrowane z nadwoziem, definitywnie decydują o przynależności Grand Modusa
do świata samochodów jednobryłowych.
Liczy się przede wszystkim komfort i praktyczne rozwiązania
Grand Modus dysponuje jednym z największych bagażników w tej kategorii - pojemność aż 410 dm3 jest niemal o 50% większa niż w Modusie (+136 dm3). Łatwość zmiany konfiguracji bagażnika, dzięki prostej w obsłudze składanej tylnej kanapie, którą można przesuwać, złożyć w układzie 1/3-2/3 lub podnieść i ustawić za tylnymi siedzeniami, sprawia, że Grand Modus otwiera nowe możliwości przed użytkownikami: rodzinne wakacje lub weekend z przyjaciółmi. Trzyosobowa tylna kanapa i duża ilość miejsca w kabinie zapewniają komfort pasażerów.
Wszyscy użytkownicy mają do swojej dyspozycji liczne, łatwo dostępne schowki: zamykane schowki w podłodze, wysuwane schowki pod przednimi fotelami, schowki typu lotniczego oraz system mocowania podręcznych przedmiotów na oparciu przedniego siedzenia pasażera. Po uwzględnieniu oferty dynamicznych i ekonomicznych silników, Grand Modus dysponuje wszelkimi atutami, aby stać się najważniejszym samochodem w rodzinie.
Nowy Modus - kompaktowa wersja stanowiąca doskonałe uzupełnienie oferty
Nowy Modus łączy stosunkowo niewielkie wymiary (3 873 mm) ze zwrotnością typową dla miejskiego samochodu. Jest interesującą ofertą, stanowiącą doskonałe uzupełnienie dla tradycyjnych miejskich samochodów. Ten minivan jest przeznaczony dla klientów poszukujących samochodu z wysoko umieszczonym miejscem kierowcy, o interesującym stosunku wymiarów zewnętrznych do przestronności wnętrza. Pomimo zmienionego designu o eleganckiej linii, Nowy Modus nadal oferuje ten sam wzorcowy poziom komfortu i praktyczne rozwiązania, które wpłynęły na wysoki poziom zadowolenia posiadaczy poprzedniej generacji tego modelu.
Skonstruowane na płycie podłogowej B opracowanej wspólnie przez Renault i Nissana, Grand Modus i Nowy Modus będą produkowane w zakładzie Valladolid w Hiszpanii i zostaną wprowadzone do sprzedaży na początku 2008 roku.
źródło: Renault Polska
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Renault Grand Modus i Nowy Modus 2008
Galerie zdjęć
Newsletter