Portal V10  »  Aktualności  »  Renault Megane RS RB8 Edition - 30 sztuk dla Wielkiej Brytanii
Renault Megane RS RB8 Edition

Renault Megane RS RB8 Edition - 30 sztuk dla Wielkiej Brytanii

2013-07-22 - A. Ruciński     Tagi: Renault, Renault Megane, Edycje specjalne, Hot-hatch, Renault Megane RS
Brytyjski oddział Renault lubi zachęcać klientów edycjami specjalnymi swoich modeli. Tym razem postawiono na konotacje z Formułą 1 tworząc Megane RS RB8 Edition.

Auto powstanie w ilości zaledwie 30 sztuk i będzie kosztować 28 245 funtów - 1500 funtów więcej niż zwykłe Megane RS. Z zewnątrz Megane wyróżnia się ciemnoniebieskim lakierem z platynowymi wstawkami. Takie barwy nawiązują do koloru bolidów Red Bulla. Ponadto klienci otrzymają 19-calowe felgi, sportowe fotele Recaro, system nawigacji Tom Tom i monitor RenaultSport v.2.0 pokazujący parametry pracy pojazdu podczas ostrej jazdy.

Pod maską oczywiście znany, dwulitrowy silnik z doładowaniem, który generuje 265 KM współpracujący z sześciobiegową, manualną przekładnią i mechanizmem różnicowym o ograniczonym uślizgu. To nadal jeden z najlepszych hot hatchy świata. Tym razem jednak w wyjątkowym wydaniu.



źródło: carscoops

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
2

Komentarze do:

Renault Megane RS RB8 Edition - 30 sztuk dla Wielkiej Brytanii

Renault Megane RS RB8 Edition - 30 sztuk dla Wielkiej Brytanii
Prix 2013-07-22 20:29
Dosyć zaskakujące rozwiązania. Mieli 2 litrowy silnik to wstawili 1.6. VW z Polo zrobił odwrotnie - stosują 1.4 w GTI, a w R WRC dali 2.0. Nie rozumie ich.
Renault Megane RS RB8 Edition - 30 sztuk dla Wielkiej Brytanii
Toolbox 2013-07-23 07:13
@Prix - Megane RS zawsze miało 2 litrowy silnik, piszesz zapewne o Clio Sport ;-) a co do Megany to nie da się ukryć że dla miłośników wyścigów na torze jest to obecnie najlepszy model taj klasy na rynku. Poza torem nie jest tak różowo ze względu na ekstremalne zawieszenie i układ jezdny. Na codzień wolałbym choćby Volkswagena Scirocco R 265 KM z DSG