Portal V10  »  Aktualności  »  Renault rozpoczyna oryginalną kampanię billboardową "Baby Room"
Renault Clio - Baby Room

Renault rozpoczyna oryginalną kampanię billboardową "Baby Room"

2009-09-10 - K. Spychalski     Tagi: Renault, Odjechane, Reklama
Renault rozpoczęło we Francji największą w historii kampanię billboardową. Renault informuje w ten sposób, że posiada najmłodszą gamę samochodów w Europie. Scenic - 4 miesiące, Megane - 11 miesięcy, Laguna - 23 miesiące… zamiast samochodów - zdjęcia dzieci odpowiadających wiekiem prezentowanym modelom. Plakaty ze zdjęciami porównujące wiek dzieci do czasu wprowadzenia nowych modeli Renault na rynek, pojawią się na ponad 180 tysiącach billboardów. Wsparciem kampanii we Francji będą spoty reklamowe emitowane w telewizji i w Internecie. Kampania potrwa do 22 września.

W ciągu ostatnich trzech lat Renault odświeżyło ofertę, wprowadzając na rynek aż osiemnaście nowych modeli: Twingo, Clio, Clio Grandtour, Modus, Grand Modus, Megane Hatchback, Megane Grandtour, Megane Coupe, Scenic, Grand Scenic, Koleos, Laguna Hatchback, Laguna Grandtour, Laguna Coupe, Kangoo, Kangoo Express, Kangoo Express Compact oraz Kangoo be bop. Dzięki tym premierom francuski koncern posiada dziś najmłodszą gamę pojazdów w Europie.



źródło: Renault

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Renault rozpoczyna oryginalną kampanię billboardową "Baby Room"