Portal V10 » Aktualności » Roewe Marvel X - elektryczna ofensywa z Chin
Roewe to marka zupełnie nieznana w Europie i dopiero raczkująca na terenach Azji. Producent zaczyna od razu od technologii elektrycznej. Na salonie w Szanghaju zaprezentowano pierwszy model koncepcyjny - przyszedł czas na kolejny.
Roewe Marvel X to z założenia w pełni elektryczny SUV, który ma podbić rynek i zachęcić klientów ceną. Auto mierzyć będzie 4,8m długości, prawie 2m szerokości, a rozstaw osi ma wynosić 2,8m. Wielkościowo samochód jest mniej więcej wymiarów Porsche Macan. Wagowo - nieznacznie lżejszy od Tesli Model X. Samochód będzie posiadał napęd w postaci dwóch silników elektrycznych na przodzie o mocy 116KM oraz dwóch silników elektrycznych na tyle - 71KM. Bardziej szczegółowe dane techniczne jak zasięg, przyspieszenie nie są dokładnie poznane. Po więcej informacji sięgniemy na Salonie Samochodowym w Pekinie w kwietniu przyszłego roku.
Roewe Marvel X to z założenia w pełni elektryczny SUV, który ma podbić rynek i zachęcić klientów ceną. Auto mierzyć będzie 4,8m długości, prawie 2m szerokości, a rozstaw osi ma wynosić 2,8m. Wielkościowo samochód jest mniej więcej wymiarów Porsche Macan. Wagowo - nieznacznie lżejszy od Tesli Model X. Samochód będzie posiadał napęd w postaci dwóch silników elektrycznych na przodzie o mocy 116KM oraz dwóch silników elektrycznych na tyle - 71KM. Bardziej szczegółowe dane techniczne jak zasięg, przyspieszenie nie są dokładnie poznane. Po więcej informacji sięgniemy na Salonie Samochodowym w Pekinie w kwietniu przyszłego roku.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Roewe Marvel X - elektryczna ofensywa z Chin
Roewe Marvel X - elektryczna ofensywa z Chin
JH 2017-12-29 16:53
Poziom artykułów w v10 to Rów Mariański i metr mułu. Czy naprawdę tak trudno jest sklecić poprawnie i logicznie te kilka zdań? Marka Roewe nie "zaczyna od razu od technologii elektrycznej" tylko od 2005 roku - kiedy jej macierzysta spółka (SAIC) nabyła prawa do produkcji samochodów marki Rover. Od tamtego czasu Roewe wyprodukowało już kilka dobrych modeli więc nikt nic nie "zaczyna". Poza tym: "dwóch silników elektrycznych na przodzie" i "dwóch silników elektrycznych na tyle" już kompletnie niszczy system. Czy wyrażenia "z przodu" i "z tyłu" są tak skomplikowane i rzadko używane, że nie da się ich zastosować w powyższym artykule?
Podobne: Roewe Marvel X - elektryczna ofensywa z Chin
Porsche Mission E coraz bliżej »
Rimac Concept Two - czekamy na osiągi »
GIMS 2018 - elektryczny Rimac o mocy 1914KM »
Ssangyong e-SIV - elektryczny kompakt prosto z Korei »
Podobne galerie: Roewe Marvel X - elektryczna ofensywa z Chin
Audi A3 Sportback - niemiecki hatchback ostry jak nigdy »
Toyota GR Supra - europejska wersja sportowej maszyny »
Toyota Proace City - fotografie dostawczaka »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Jak osiągnąć perfekcyjne wzornictwo natryskowe farbą? Skuteczne metody eliminacji pulsacji cieczy »
Volvo XC90 wzywane do serwisu z powodu wadliwej osłony kurtyn powietrznych »
Gumball 3000 2016 zakończy się w Bukareszcie »
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter