Portal V10  »  Aktualności  »  Roewe Marvel X - elektryczna ofensywa z Chin
Roewe Marvel X

Roewe Marvel X - elektryczna ofensywa z Chin

2017-12-27 - F. Michalak     Tagi: Roewe, Auta elektryczne
Roewe to marka zupełnie nieznana w Europie i dopiero raczkująca na terenach Azji. Producent zaczyna od razu od technologii elektrycznej. Na salonie w Szanghaju zaprezentowano pierwszy model koncepcyjny - przyszedł czas na kolejny. 

Roewe Marvel X to z założenia w pełni elektryczny SUV, który ma podbić rynek i zachęcić klientów ceną. Auto mierzyć będzie 4,8m długości, prawie 2m szerokości, a rozstaw osi ma wynosić 2,8m. Wielkościowo samochód jest mniej więcej wymiarów Porsche Macan. Wagowo - nieznacznie lżejszy od Tesli Model X. 
Roewe Marvel XRoewe Marvel X
Samochód będzie posiadał napęd w postaci dwóch silników elektrycznych na przodzie o mocy 116KM oraz dwóch silników elektrycznych na tyle - 71KM. Bardziej szczegółowe dane techniczne jak zasięg, przyspieszenie nie są dokładnie poznane. Po więcej informacji sięgniemy na Salonie Samochodowym w Pekinie w kwietniu przyszłego roku. 



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
1

Komentarze do:

Roewe Marvel X - elektryczna ofensywa z Chin

Roewe Marvel X - elektryczna ofensywa z Chin
JH 2017-12-29 16:53
Poziom artykułów w v10 to Rów Mariański i metr mułu. Czy naprawdę tak trudno jest sklecić poprawnie i logicznie te kilka zdań? Marka Roewe nie "zaczyna od razu od technologii elektrycznej" tylko od 2005 roku - kiedy jej macierzysta spółka (SAIC) nabyła prawa do produkcji samochodów marki Rover. Od tamtego czasu Roewe wyprodukowało już kilka dobrych modeli więc nikt nic nie "zaczyna". Poza tym: "dwóch silników elektrycznych na przodzie" i "dwóch silników elektrycznych na tyle" już kompletnie niszczy system. Czy wyrażenia "z przodu" i "z tyłu" są tak skomplikowane i rzadko używane, że nie da się ich zastosować w powyższym artykule?