Portal V10  »  Aktualności  »  Rolls Royce kusi młodszych klientów serią Black Badge

Rolls Royce kusi młodszych klientów serią Black Badge

2016-03-04 - A. Ruciński     Tagi: Rolls Royce Wraith, Rolls-Royce
Rolls Royce rozpoczął akcję odmładzania swojego wizerunku. Dotychczas marka ta kojarzona była głównie z zamożnymi klientami po 50-tce. Seria Black Badge ma jednak to zmienić.

W Genewie można podziwiać dwa modele z serii Black Badge - Ghosta i Wraitha. Obydwa robią świetne wrażenie i z pewnością przypadną do gustu młodszym klientom.
Jak sama nazwa wskazuje, motywem przewodnim jest tu czerń. Dotyczy to zarówno nadwozia jak i wnętrza. Z tą różnicą, że w kabinie możliwe jest wykorzystanie kilku motywów kolorystycznych. Fiolet lub niebieski ożywia kabinę Ghosta i nadaje jej bardziej nowoczesny, młodzieńczy charakter.
Oczywiście materiały są najwyższej jakości, a wyposażenie nie daje jakichkolwiek powodów do narzekań. Wisienką na torcie jest wzmocniony napęd. Ghost zyskał dodatkowe 40 KM mocy. Wraith natomiast 70 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Inżynierowie delikatnie usztywnili też układ kierowniczy i podwozie, a także wyostrzyli reakcję na gaz. Jesteśmy ciekawi, czy tak zmodyfikowana seria Black Badge rzeczywiście pozwoli obniżyć średni wiek klientów.



źródło: carscoops

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Rolls Royce kusi młodszych klientów serią Black Badge