Portal V10 » Aktualności » Rolls Royce zamierza celować w młodszych klientów
Rolls Royce zamierza celować w młodszych klientów
2015-05-27 - A. Ruciński Tagi: Rolls-Royce, Rolls-Royce Phantom
Rolls Royce kojarzy się głównie z zamożnymi ludźmi po 50-tce. Władze marki zamierzają jednak odmłodzić nieco jej wizerunek celując w niższe grupy wiekowe.
Wydawać by się mogło, że wśród 30-to i 40-latków nie znajdziemy tak wielu milionerów. Mimo to władze Rolls Royce`a zamierzają postawić na marketing skierowany do tej grupy klientów. Podobno w ciągu ostatnich kilku lat udało się obniżyć średnią wieku klientów Rolls Royce`a z 55 do 45 lat. Specjaliści od wizerunku marki nie zamierzają jednak spocząć na laurach.
Jako kluczowy element mający przyciągnąć młodych wymienia się modele o bardziej sportowym charakterze takie jak np. Wraith. Atrakcyjną propozycją okazują się także bogate możliwości personalizacji kupowanego pojazdu. Jedno jest pewne - niezależnie od średniej wieku klientów Rolls Royce`a, sprzedaż marki sukcesywnie rośnie.
Wydawać by się mogło, że wśród 30-to i 40-latków nie znajdziemy tak wielu milionerów. Mimo to władze Rolls Royce`a zamierzają postawić na marketing skierowany do tej grupy klientów. Podobno w ciągu ostatnich kilku lat udało się obniżyć średnią wieku klientów Rolls Royce`a z 55 do 45 lat. Specjaliści od wizerunku marki nie zamierzają jednak spocząć na laurach.
Jako kluczowy element mający przyciągnąć młodych wymienia się modele o bardziej sportowym charakterze takie jak np. Wraith. Atrakcyjną propozycją okazują się także bogate możliwości personalizacji kupowanego pojazdu. Jedno jest pewne - niezależnie od średniej wieku klientów Rolls Royce`a, sprzedaż marki sukcesywnie rośnie.
źródło: carscoops
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Rolls Royce zamierza celować w młodszych klientów
Podobne: Rolls Royce zamierza celować w młodszych klientów
Rolls-Royce Phantom - unikatowy egzemplarz na 115-lecie marki »
Rolls-Royce Phantom - pakiet Privacy Suite swoistą samotnią dla pasażerów »
Rolls-Royce uruchomił konfigurator on-line Phantoma »
Rolls-Royce Phantom - nowe oblicze luksusu »
Podobne galerie: Rolls Royce zamierza celować w młodszych klientów
Rolls-Royce Phantom wystawiony w salonie w Abu Zabi »
Rolls-Royce Phantom - limuzyna na kolejnych zdjęciach »
Rolls-Royce Phantom - nowa generacja limuzyny »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Jak osiągnąć perfekcyjne wzornictwo natryskowe farbą? Skuteczne metody eliminacji pulsacji cieczy »
Volvo XC90 wzywane do serwisu z powodu wadliwej osłony kurtyn powietrznych »
Gumball 3000 2016 zakończy się w Bukareszcie »
Tapety na pulpit Rolls-Royce
Newsletter
Galerie zdjęć