Portal V10 » Aktualności » Skelta - australijskie auta sportowe teraz również w Europie
Skelta - australijskie auta sportowe teraz również w Europie
2009-11-07 - K. Spychalski Tagi: Supersamochody, Kabriolet, Coupe
Skelta - australijska marka zajmująca się produkcją aut sportowych - otworzyła właśnie swoje przedstawicielstwo w Wielkiej Brytanii. W europejskiej ofercie marki znalazły się dwa modele - G-Force oraz Spyder.
Podczas, gdy G-Force posiada demontowany dach typu targa, model Spyder pozbawiony jest go w ogóle. Oba samochody umożliwiają podróż dwóm osobom i oba oferowane są z dwiema odmianami silnikowymi do wyboru. Na europejskich klientów czeka 2-litrowy, 4-cylindrowy motor skonstruowany przez Hondę oraz 3-litrowy, 8-cylindrowy silnik Hartleya. Pierwsza z jednostek generuje 340, zaś druga - 460 koni mechanicznych.
Za przenoszenie mocy na koła odpowiada 6-biegowa przekładnia opracowana przez Hondę, a za zatrzymywanie pojazdu - wentylowane tarcze hamulcowe i 4-tłoczkowe zaciski. W wielowahaczowym zawieszeniu znajdziemy sprężyny i amortyzatory MCA Proflex zaopatrzone w system regulacji. Niska masa własna na poziomie zaledwie 720 kilogramów oraz idealny stosunek mas (po 50 % na każdą oś) to efekt zastosowania lekkich materiałów wykończeniowych. Spoiler przedniego zderzaka oraz dyfuzor tylny wykonane z włókna węglowego poprawiają dodatkowo docisk do nawierzchni.
Oficjalna europejska premiera G-Force’a oraz Spydera odbędzie się na styczniowym salonie Autosport International Show w brytyjskim mieście Birmingham.
Podczas, gdy G-Force posiada demontowany dach typu targa, model Spyder pozbawiony jest go w ogóle. Oba samochody umożliwiają podróż dwóm osobom i oba oferowane są z dwiema odmianami silnikowymi do wyboru. Na europejskich klientów czeka 2-litrowy, 4-cylindrowy motor skonstruowany przez Hondę oraz 3-litrowy, 8-cylindrowy silnik Hartleya. Pierwsza z jednostek generuje 340, zaś druga - 460 koni mechanicznych.
Za przenoszenie mocy na koła odpowiada 6-biegowa przekładnia opracowana przez Hondę, a za zatrzymywanie pojazdu - wentylowane tarcze hamulcowe i 4-tłoczkowe zaciski. W wielowahaczowym zawieszeniu znajdziemy sprężyny i amortyzatory MCA Proflex zaopatrzone w system regulacji. Niska masa własna na poziomie zaledwie 720 kilogramów oraz idealny stosunek mas (po 50 % na każdą oś) to efekt zastosowania lekkich materiałów wykończeniowych. Spoiler przedniego zderzaka oraz dyfuzor tylny wykonane z włókna węglowego poprawiają dodatkowo docisk do nawierzchni.
Oficjalna europejska premiera G-Force’a oraz Spydera odbędzie się na styczniowym salonie Autosport International Show w brytyjskim mieście Birmingham.
źródło: WorldCarFans
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Skelta - australijskie auta sportowe teraz również w Europie
Podobne: Skelta - australijskie auta sportowe teraz również w Europie
Audi R8 GT - prezentacja supersportowego modelu »
Audi TT po liftingu - prezentacja modelu 2010 »
BMW serii 3 Coupe i Cabrio po liftingu - prezentacja odświeżonych modeli »
Mercedes SLS AMG Gullwing - oficjalna prezentacja nowego skrzydlaka »
Podobne galerie: Skelta - australijskie auta sportowe teraz również w Europie
Aston Martin Virage Coupe i Volante »
Lamborghini - modele z programu Ad Personam »
Nowe Porsche 911 Turbo »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Jak osiągnąć perfekcyjne wzornictwo natryskowe farbą? Skuteczne metody eliminacji pulsacji cieczy »
Polerka samochodowa - rotacyjna czy orbitalna? »
Porsche 911 GT3 RS 2024 też dostało pakiet Manthey. Docisk na poziomie McLarena W1! »
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter