Portal V10 » Aktualności » Skelta - australijskie auta sportowe teraz również w Europie

Skelta - australijskie auta sportowe teraz również w Europie
2009-11-07 - K. Spychalski Tagi: Supersamochody, Kabriolet, Coupe
Skelta - australijska marka zajmująca się produkcją aut sportowych - otworzyła właśnie swoje przedstawicielstwo w Wielkiej Brytanii. W europejskiej ofercie marki znalazły się dwa modele - G-Force oraz Spyder.
Podczas, gdy G-Force posiada demontowany dach typu targa, model Spyder pozbawiony jest go w ogóle. Oba samochody umożliwiają podróż dwóm osobom i oba oferowane są z dwiema odmianami silnikowymi do wyboru. Na europejskich klientów czeka 2-litrowy, 4-cylindrowy motor skonstruowany przez Hondę oraz 3-litrowy, 8-cylindrowy silnik Hartleya. Pierwsza z jednostek generuje 340, zaś druga - 460 koni mechanicznych.
Za przenoszenie mocy na koła odpowiada 6-biegowa przekładnia opracowana przez Hondę, a za zatrzymywanie pojazdu - wentylowane tarcze hamulcowe i 4-tłoczkowe zaciski. W wielowahaczowym zawieszeniu znajdziemy sprężyny i amortyzatory MCA Proflex zaopatrzone w system regulacji. Niska masa własna na poziomie zaledwie 720 kilogramów oraz idealny stosunek mas (po 50 % na każdą oś) to efekt zastosowania lekkich materiałów wykończeniowych. Spoiler przedniego zderzaka oraz dyfuzor tylny wykonane z włókna węglowego poprawiają dodatkowo docisk do nawierzchni.
Oficjalna europejska premiera G-Force’a oraz Spydera odbędzie się na styczniowym salonie Autosport International Show w brytyjskim mieście Birmingham.
Podczas, gdy G-Force posiada demontowany dach typu targa, model Spyder pozbawiony jest go w ogóle. Oba samochody umożliwiają podróż dwóm osobom i oba oferowane są z dwiema odmianami silnikowymi do wyboru. Na europejskich klientów czeka 2-litrowy, 4-cylindrowy motor skonstruowany przez Hondę oraz 3-litrowy, 8-cylindrowy silnik Hartleya. Pierwsza z jednostek generuje 340, zaś druga - 460 koni mechanicznych.
Za przenoszenie mocy na koła odpowiada 6-biegowa przekładnia opracowana przez Hondę, a za zatrzymywanie pojazdu - wentylowane tarcze hamulcowe i 4-tłoczkowe zaciski. W wielowahaczowym zawieszeniu znajdziemy sprężyny i amortyzatory MCA Proflex zaopatrzone w system regulacji. Niska masa własna na poziomie zaledwie 720 kilogramów oraz idealny stosunek mas (po 50 % na każdą oś) to efekt zastosowania lekkich materiałów wykończeniowych. Spoiler przedniego zderzaka oraz dyfuzor tylny wykonane z włókna węglowego poprawiają dodatkowo docisk do nawierzchni.
Oficjalna europejska premiera G-Force’a oraz Spydera odbędzie się na styczniowym salonie Autosport International Show w brytyjskim mieście Birmingham.
źródło: WorldCarFans
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Skelta - australijskie auta sportowe teraz również w Europie
Podobne: Skelta - australijskie auta sportowe teraz również w Europie



Podobne galerie: Skelta - australijskie auta sportowe teraz również w Europie



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter