Portal V10  »  Aktualności  »  Sportowy roadster w ofercie VW od 2014 roku
Volkswagen BlueSport Concept

Sportowy roadster w ofercie VW od 2014 roku

2010-11-03 - R. Bednarz     Tagi: Volkswagen, Roadster, Volkswagen Bluesport
Oferta modeli Volkswagena zostanie wzbogacona do 2014 r. o roadstera BlueSport. Lekki, sportowy roadster VW powstanie na nowej platformie MMB. Koncern chcąc obniżyć koszty produkcji zamierza zastosować elementy zawieszenia z popularnego Golfa.
  
Gama silników pozostaje na razie tajemnicą, jednak istnieje duże prawdopodobieństwo, iż klienci będą mogli wybierać spośród szerokiej gamy jednostek 4-cylindrowych, łącznie z 220-konną odmianą turbodoładowanej jednostki 1,6 l. Napęd będzie zapewne przenoszony na koła poprzez 6-biegowy manual lub 7-biegową skrzynię DSG. BlueSport w wersji produkcyjnej powinien zostać zaprezentowany na targach we Frankfurcie w 2013 r., a do salonów wjedzie w pierwszym kwartale 2014 r. W tym samym okresie może się też poszerzyć gama modelowa Porsche i Audi. Modele R4 Audi i projekt „baby Boxster” Porsche będą korzystały z tej samej platformy MMB.
Volkswagen BlueSport ConceptVolkswagen BlueSport Concept
Volkswagen BlueSport ConceptVolkswagen BlueSport ConceptVolkswagen BlueSport ConceptVolkswagen BlueSport ConceptVolkswagen BlueSport ConceptVolkswagen BlueSport ConceptVolkswagen BlueSport ConceptVolkswagen BlueSport Concept



źródło: Mototarget

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
2

Komentarze do:

Sportowy roadster w ofercie VW od 2014 roku

Sportowy roadster w ofercie VW od 2014 roku
Prix 2010-11-03 20:53
Pokazany w zeszłym roku prototyp był z napędem z tylną oś. Mam nadzieję, że tutaj nie będzie zmian.
Sportowy roadster w ofercie VW od 2014 roku
Toolbox 2010-11-06 07:22
Prototyp był z napędem na tył i co ważniejsze z centralnie położonym silnikiem, a teraz mówi się że będzie miał platformę podłogową zaprojektowaną m.in. do Audi TT więc chyba jednak wrócą z silnikiem do przodu. Cóż koszty, koszty ;-(