Październikowe wyniki sprzedaży nie są zbyt optymistyczne dla Volkswagena. Marka sprzedała o 3,5% mniej aut niż w analogicznym okresie 2014 roku.
Analitycy twierdzą, że głównym powodem takiego stanu rzeczy jest afera "dieselgate", która przyczyniła się do spadku zaufania klientów. Przeciwnicy tej teorii mówią jednak o chwilowym spadku, który nie ma żadnego związku ze skandalem.
Nie brakuje bowiem rynków, na których sprzedaż Volkswagena rośnie. W USA, gdzie afera miała swój początek Niemcy sprzedali o 5,7% aut więcej niż w analogicznym okresie 2014 roku.
Obecnie jest zbyt wcześnie, aby mówić jak duży wpływ na sprzedaż miała afera dieslowska. Musimy poczekać na zakończenie i wyjaśnienie wszelkich aspektów tego skandalu. Niewykluczone, bowiem, że dodatkowe ustalenia wpłyną jeszcze na decyzje klientów.
Dodaj komentarz
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.