Portal V10 » Aktualności » Suzuki Alto Concept, Swift Plug-in Hybrid, SX4-FCV i Burgman Fuel-Cell Scooter w Tokio
Suzuki Alto Concept, Swift Plug-in Hybrid, SX4-FCV i Burgman Fuel-Cell Scooter w Tokio
2009-10-19 - K. Spychalski Tagi: Auta hybrydowe, Concept car, Suzuki Swift, Suzuki Alto, Suzuki SX4, Hatchback
Suzuki zaprezentuje swoje produkty podczas Tokyo Motor Show 2009,
który odbędzie się w centrum wystawienniczo-konferencyjnym Makuhari w
mieście Chiba w dniach 21 października - 4 listopada 2009. Salon
zorganizowany będzie przez Japońskie Stowarzyszenie Producentów
Samochodów.
Na tegorocznym Tokyo Motor Show stoisko Suzuki zaprezentuje
zróżnicowaną gamę swoich produktów. Obok samochodów będzie można
zobaczyć także, motocykle, rowery wyposażone w silnik, a także
elektryczne wózki inwalidzkie - to wszystko pod jednym motywem
przewodnim “małe pojazdy dla wielkiej przyszłości”. Suzuki nie tylko
pokaże w Tokio swoje produkty, ale także podkreśli swoje inicjatywy
zorientowane na przyszłość. Goście stoiska będą mogli zobaczyć, jak
duch produkcji samochodów Suzuki łączy się z najnowocześniejszymi
technologiami, dając użytkownikom jeszcze więcej radości życia.
Nowy Alto Concept
Całkowicie nowy Alto Concept wyznacza kierunek przyszłości w projektowaniu małych samochodów, łącząc dobre osiągi z ekonomicznością minisamochodu i przyjaznością użytkowania oraz obsługi. Styl adresowany do ludzi niezależnie od wieku i płci sprawia, że Alto Concept jest idealną propozycją dla tych klientów, którzy szukają w małym samochodzie ekonomiczności i wygody. Prosty duży czytelny szybkościomierz, poręczna dźwignia zmiany biegów, ergonomiczne przełączniki i funkcjonalne schowki są rozplanowane z myślą o ludziach w każdym wieku. Niska masa pomaga obniżyć zużycie paliwa oraz emisję szkodliwych związków do poziomów, które będą wymagane w nadchodzących latach.
Swift Plug-in Hybrid
Model Swift Plug-in Hybrid zapewnia wygodę i praktyczność w codziennym użytkowaniu, model jest zaprojektowany z myślą o wykorzystywaniu wyłącznie napędu elektrycznego w jazdach na krótkich dystansach, na przykład do pracy czy po zakupy. Swift Plug-in Hybrid jest wtedy zasilany energią z baterii ładowanej z gniazdka elektrycznego w domu. Gdy poziom energii w baterii spada, silnik podobny do jednostek stosowanych w samochodach segmentu mini zasila generator, który ładuje baterię. Oznacza to, że Swift Plug-in Hybrid odpowiada potrzebom wielu ludzi, którzy dziennie pokonują średnio nie więcej, niż 20 km, ale także pozwala nie martwić się co będzie, gdy bateria się rozładuje. Model Swift Plug-in Hybrid to przykład na to, jak można pomóc środowisku, nie rezygnując z praktycznej mobilności na co dzień.
SX4-FCV (Fuel-Cell Vehicle - pojazd na ogniwa paliwowe) SX4-FCV skonstruowany jest na bazie ogniw paliwowych o wysokiej wydajności produkcji General Motors (GM) i wysokociśnieniowego (70 MPa) zbiornikowi wodoru konstrukcji Suzuki, a także kondensatorowi o lekkiej, kompaktowej konstrukcji, który odzyskuje energię przy hamowaniu i wykorzystuje ją podczas przyspieszania, wspomagając w ten sposób pracę ogniw. Suzuki prowadzi obecnie testy modelu SX4-FCV na drogach publicznych z zamiarem wykorzystania ich wyników w pracach nad dalszym rozwojem konstrukcji pod kątem opracowania modelu przeznaczonego do sprzedaży.
Burgman Fuel-Cell Scooter
W roku 2007 Suzuki zadziwiło świat, pokazując podczas salonu Tokyo Motor Show motocykl Crosscage napędzany ogniwami paliwowymi. Teraz Suzuki postanowiło zastosować tę technologię przyszłości w bardziej praktycznym i przystępnym cenowo jednośladzie - w skuterze. W ten sposób powstał Burgman Fuel-Cell Scooter. Lekkie, kompaktowe ogniwa paliwowe o prostej budowie zastosowane w pojeździe są chłodzone powietrzem. Wysokociśnieniowy zbiornik wodoru (70 MPa - najwyższa wartość zastosowana do tej pory w jednośladzie) zapewnia duży zasięg. Zbiornik zamontowany jest ze względów bezpieczeństwa wewnątrz solidnej ramy.
Całkowicie nowy Alto Concept wyznacza kierunek przyszłości w projektowaniu małych samochodów, łącząc dobre osiągi z ekonomicznością minisamochodu i przyjaznością użytkowania oraz obsługi. Styl adresowany do ludzi niezależnie od wieku i płci sprawia, że Alto Concept jest idealną propozycją dla tych klientów, którzy szukają w małym samochodzie ekonomiczności i wygody. Prosty duży czytelny szybkościomierz, poręczna dźwignia zmiany biegów, ergonomiczne przełączniki i funkcjonalne schowki są rozplanowane z myślą o ludziach w każdym wieku. Niska masa pomaga obniżyć zużycie paliwa oraz emisję szkodliwych związków do poziomów, które będą wymagane w nadchodzących latach.
Model Swift Plug-in Hybrid zapewnia wygodę i praktyczność w codziennym użytkowaniu, model jest zaprojektowany z myślą o wykorzystywaniu wyłącznie napędu elektrycznego w jazdach na krótkich dystansach, na przykład do pracy czy po zakupy. Swift Plug-in Hybrid jest wtedy zasilany energią z baterii ładowanej z gniazdka elektrycznego w domu. Gdy poziom energii w baterii spada, silnik podobny do jednostek stosowanych w samochodach segmentu mini zasila generator, który ładuje baterię. Oznacza to, że Swift Plug-in Hybrid odpowiada potrzebom wielu ludzi, którzy dziennie pokonują średnio nie więcej, niż 20 km, ale także pozwala nie martwić się co będzie, gdy bateria się rozładuje. Model Swift Plug-in Hybrid to przykład na to, jak można pomóc środowisku, nie rezygnując z praktycznej mobilności na co dzień.
SX4-FCV (Fuel-Cell Vehicle - pojazd na ogniwa paliwowe) SX4-FCV skonstruowany jest na bazie ogniw paliwowych o wysokiej wydajności produkcji General Motors (GM) i wysokociśnieniowego (70 MPa) zbiornikowi wodoru konstrukcji Suzuki, a także kondensatorowi o lekkiej, kompaktowej konstrukcji, który odzyskuje energię przy hamowaniu i wykorzystuje ją podczas przyspieszania, wspomagając w ten sposób pracę ogniw. Suzuki prowadzi obecnie testy modelu SX4-FCV na drogach publicznych z zamiarem wykorzystania ich wyników w pracach nad dalszym rozwojem konstrukcji pod kątem opracowania modelu przeznaczonego do sprzedaży.
Burgman Fuel-Cell Scooter
W roku 2007 Suzuki zadziwiło świat, pokazując podczas salonu Tokyo Motor Show motocykl Crosscage napędzany ogniwami paliwowymi. Teraz Suzuki postanowiło zastosować tę technologię przyszłości w bardziej praktycznym i przystępnym cenowo jednośladzie - w skuterze. W ten sposób powstał Burgman Fuel-Cell Scooter. Lekkie, kompaktowe ogniwa paliwowe o prostej budowie zastosowane w pojeździe są chłodzone powietrzem. Wysokociśnieniowy zbiornik wodoru (70 MPa - najwyższa wartość zastosowana do tej pory w jednośladzie) zapewnia duży zasięg. Zbiornik zamontowany jest ze względów bezpieczeństwa wewnątrz solidnej ramy.
źródło: Suzuki
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Suzuki Alto Concept, Swift Plug-in Hybrid, SX4-FCV i Burgman Fuel-Cell Scooter w Tokio
Podobne: Suzuki Alto Concept, Swift Plug-in Hybrid, SX4-FCV i Burgman Fuel-Cell Scooter w Tokio
Nowy Suzuki Swift debiutuje na polskim rynku - prezentacja modelu 2010 »
Suzuki Swift R Concept - wściekły maluch z Japonii »
Proton Hybrid Concept - prototyp Italdesign-Giugiaro zadebiutuje w Genewie »
Toyota FT-CH Concept - mniejszy brat Priusa debiutuje w Detroit »
Podobne galerie: Suzuki Alto Concept, Swift Plug-in Hybrid, SX4-FCV i Burgman Fuel-Cell Scooter w Tokio
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Jak osiągnąć perfekcyjne wzornictwo natryskowe farbą? Skuteczne metody eliminacji pulsacji cieczy »
Volvo XC90 wzywane do serwisu z powodu wadliwej osłony kurtyn powietrznych »
Gumball 3000 2016 zakończy się w Bukareszcie »
Tapety na pulpit Aston Martin
Newsletter
Galerie zdjęć