Portal V10 » Aktualności » Suzuki Swift Sport N'Style Rally
Niemiecki oddział Suzuki zaprezentował kolejną wersję specjalną modelu Swift. Już na pierwszy rzut oka widać nawiązanie do sukcesów, jakie producent z kraju kwitnącej wiśni, odnosi w Rajdowych Mistrzostwach Świata. Jest to swego rodzaju hołd dla modelu Swift grupy N, który od kilku lat niezmiennie okupuje podium Mistrzostw Świata Juniorów.
Specjalna wersja nazywa się „N'style Rally” i dostępna jest w liczbie 500 sztuk za 17,900 Euro każda (ok. 57,280 zł). Model oferowany jest w specjalnym czarnym kolorze. Wyróżniają go liczne naklejki i znaki firmowe, nadające autu wyjątkowy charakter.
Fanów marki zmartwi fakt, że samochód poza zmianami stylistycznymi, niczym nie różni się od modelu Swift Sport. Pod maską znajdziemy ten sam benzynowy silnik o pojemności 1.6 litra ze zmiennymi fazami rozrządu. Jak przystało na typową japońską jednostkę, maksymalny moment obrotowy wynoszący 148 Nm osiągany jest dopiero przy 4800 obr/min, a maksymalna moc 125 KM przy 6800 obr/min. Pierwsza setka pojawi się po 8,9 sekundy. Dzięki takim parametrom, już na pierwszy rzut oka widać, że aby poszaleć, będziemy musieli utrzymać silnik na wyższych obrotach. Nie przeszkadza to jednak w czerpaniu naprawdę dużej radości z jazdy tym japońskim maluchem.
Dzieje się tak również za sprawą zawieszenia, które także w niezmienionej postaci pochodzi z modelu Sport. Jak na charakter samochodu przystało, zestrojono je dosyć sztywno. Niewątpliwie ucierpiał na tym komfort jazdy, jednak dzięki temu auto prowadzi się pewnie.
Chętni będą mogli wyposażyć wersję „N'style Rally” w opcjonalny pakiet stylistyczny (na zdjęciach). W jego skład wchodzi przedni spojler, światła przeciwmgielne, progi oraz tylny spojler. Na razie nie wiadomo, czy polski przedstawiciel Suzuki zdecyduje się zaoferować podobną wersję w Polsce.
Fanów marki zmartwi fakt, że samochód poza zmianami stylistycznymi, niczym nie różni się od modelu Swift Sport. Pod maską znajdziemy ten sam benzynowy silnik o pojemności 1.6 litra ze zmiennymi fazami rozrządu. Jak przystało na typową japońską jednostkę, maksymalny moment obrotowy wynoszący 148 Nm osiągany jest dopiero przy 4800 obr/min, a maksymalna moc 125 KM przy 6800 obr/min. Pierwsza setka pojawi się po 8,9 sekundy. Dzięki takim parametrom, już na pierwszy rzut oka widać, że aby poszaleć, będziemy musieli utrzymać silnik na wyższych obrotach. Nie przeszkadza to jednak w czerpaniu naprawdę dużej radości z jazdy tym japońskim maluchem.
Dzieje się tak również za sprawą zawieszenia, które także w niezmienionej postaci pochodzi z modelu Sport. Jak na charakter samochodu przystało, zestrojono je dosyć sztywno. Niewątpliwie ucierpiał na tym komfort jazdy, jednak dzięki temu auto prowadzi się pewnie.
źródło: Carscoop
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Suzuki Swift Sport N'Style Rally
Podobne: Suzuki Swift Sport N'Style Rally
Nowy Suzuki Swift debiutuje na polskim rynku - prezentacja modelu 2010 »
Suzuki Swift Sport - pod maskę trafiła miękka hybryda »
Suzuki Swift Extreme Concept - mały hatchback w efektownym wydaniu »
Suzuki Swift Sport Katana - specjalna wersja na rynek holenderski »
Podobne galerie: Suzuki Swift Sport N'Style Rally
Suzuki Swift w europejskiej specyfikacji »
Suzuki Swift 2010 »
Suzuki Vitara - crossover na oficjalnych fotografiach »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Jak osiągnąć perfekcyjne wzornictwo natryskowe farbą? Skuteczne metody eliminacji pulsacji cieczy »
Volvo XC90 wzywane do serwisu z powodu wadliwej osłony kurtyn powietrznych »
Gumball 3000 2016 zakończy się w Bukareszcie »
Tapety na pulpit Suzuki
Galerie zdjęć
Newsletter