Portal V10 » Aktualności » Szef Mercedes-AMG twierdzi, że hiperauta to słaby biznes
Szef Mercedes-AMG twierdzi, że hiperauta to słaby biznes
2015-11-24 - A. Ruciński Tagi: Mercedes, Mercedes AMG GT
Szef AMG, Tobias Moers zdementował plotki na temat planowanego hiperauta Mercedesa. Firma jak na razie nie planuje nic większego i mocniejszego niż oferowany AMG GT.
Moers stwierdził, że hipersamochody to słaby biznes, wymagający lat przygotowań i inwestycji, a dający zbyt małe zyski. Słabsze i tańsze, a co za tym idzie popularniejsze auta przynoszą więcej pieniędzy. Jedyne czego możemy spodziewać się w najbliższej przyszłości to AMG GT w wydaniu GT3, będącego maszyną o torowym charakterze. Poza tym Mercedes ma w planach nową E-klasę i jej sportowe wydania.
O hipersamochodach możemy jednak zapomnieć. Ta działka należy do McLarena, Ferrari, Pagani, czy Koenigsegga.
Moers stwierdził, że hipersamochody to słaby biznes, wymagający lat przygotowań i inwestycji, a dający zbyt małe zyski. Słabsze i tańsze, a co za tym idzie popularniejsze auta przynoszą więcej pieniędzy. Jedyne czego możemy spodziewać się w najbliższej przyszłości to AMG GT w wydaniu GT3, będącego maszyną o torowym charakterze. Poza tym Mercedes ma w planach nową E-klasę i jej sportowe wydania.
O hipersamochodach możemy jednak zapomnieć. Ta działka należy do McLarena, Ferrari, Pagani, czy Koenigsegga.
źródło: autoblog
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
3
Komentarze do:
Szef Mercedes-AMG twierdzi, że hiperauta to słaby biznes
Szef Mercedes-AMG twierdzi, że hiperauta to słaby biznes
84did 2015-11-24 15:21
a ja moge napisac ze bedzie jeszcze wersja GTR :-) radykalny potwor :-D z homologacja drogowa :-)
Szef Mercedes-AMG twierdzi, że hiperauta to słaby biznes
zxc 2015-11-25 17:27
Czyli standard, dzisiaj nie ma już pasji w niczym, a każdy biznes nastawiony jest na jak największy zysk. To, że na swoim pomyśle chcą zarobić jak najwięcej jest oczywiste, ale chodzi o to, że dzisiejszej motoryzacji i nie tylko, autom i przedmiotom brakuje tego czegoś, pasji oraz pewnej ręki rzemieślnika, która towarzyszyła kiedyś, gdy zakupiło się nowy przedmiot. Dzisiejsze produkty, to plastikowe, niskiej jakości przedmioty, z których wycina się tyle ile tylko się da, żeby zarobić każdy grosz więcej, brakuje tego szału i polotu, wszystko wygląda jak dzieło ekonomistów.
Podobne: Szef Mercedes-AMG twierdzi, że hiperauta to słaby biznes
Mercedes AMG zapowiada swoją hybrydę plug-in »
Mercedes-AMG szykuje GT Black Series i hybrydowe GT 4-door »
Mercedes AMG GT 4-Door Coupe otrzyma potężny napęd hybrydowy? »
Mercedes-AMG GT R Roadster - szalona moc i wiatr we włosach »
Podobne galerie: Szef Mercedes-AMG twierdzi, że hiperauta to słaby biznes
Mercedes-AMG GT R Roadster - debiut rasowego roadstera »
Mercedes EQC w obszernej galerii »
Mercedes-AMG GT S po modyfikacjach w Creative Bespoke »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Jak osiągnąć perfekcyjne wzornictwo natryskowe farbą? Skuteczne metody eliminacji pulsacji cieczy »
Volvo XC90 wzywane do serwisu z powodu wadliwej osłony kurtyn powietrznych »
Gumball 3000 2016 zakończy się w Bukareszcie »
Tapety na pulpit Mercedes
Newsletter
Galerie zdjęć