Portal V10 » Aktualności » Toyota Aurion TRD - piękny i mocarny sedan na Antypodach
Toyota Aurion TRD - piękny i mocarny sedan na Antypodach
2007-08-21 - P. Ciszewski Tagi:
Australiczycy znów dostają przepiękny samochód. Toyota właśnie zaprezentowała nieprzeciętnej urody sportowego sedana - Aurion TRD, technologicznie oparty na modelu Camry.
Wyposażony w turbodoładowany silnik 3,5l V6 o mocy 329KM i momencie obrotowym równym 400 Nm, manualną, sześciostopniową skrzynię biegów, napędzany na przód Aurion rozpędza się do 100 km/h w 6,1s, a przestaje przyspieszać, kiedy elektroniczny ogranicznik zostanie poinformowany o osiągnięciu prędkości 250 km/h. Oprócz niesamowitego silnika, Aurion wyróżnia się pełnym pakietem stylizacyjnym nadwozia, przekonstruowanym zawieszeniem, sportowym systemem hamulcowym oraz sportowym wnętrzem.
Szef sprzedaży i marketingu Toyota Australia, Dawid Buttner, powiedział, że Aurion TRD będzie alternatywą dla australijskich muscle cars, wyposażonych w silniki V8 i kosztujących około 60 000 dolarów australijskich. Jednakże, kiedy porównamy Auriona TRD do tylnionapędowego Holden’a Commodore czy Forda Falcon’a, 56 990$ za japońskiego sedana w wersji podstawowej (3500S), oraz 61 500$ za wersję lepiej wyposażoną (3500SL) nie wydaje się zbyt „alternatywne”, w szczególności że za 52 490$ można tam nabyć 368 - konnego Holden’a Commodore VE (skrzynia manualna).
Ja chcę do Australii...
Wyposażony w turbodoładowany silnik 3,5l V6 o mocy 329KM i momencie obrotowym równym 400 Nm, manualną, sześciostopniową skrzynię biegów, napędzany na przód Aurion rozpędza się do 100 km/h w 6,1s, a przestaje przyspieszać, kiedy elektroniczny ogranicznik zostanie poinformowany o osiągnięciu prędkości 250 km/h. Oprócz niesamowitego silnika, Aurion wyróżnia się pełnym pakietem stylizacyjnym nadwozia, przekonstruowanym zawieszeniem, sportowym systemem hamulcowym oraz sportowym wnętrzem.
Szef sprzedaży i marketingu Toyota Australia, Dawid Buttner, powiedział, że Aurion TRD będzie alternatywą dla australijskich muscle cars, wyposażonych w silniki V8 i kosztujących około 60 000 dolarów australijskich. Jednakże, kiedy porównamy Auriona TRD do tylnionapędowego Holden’a Commodore czy Forda Falcon’a, 56 990$ za japońskiego sedana w wersji podstawowej (3500S), oraz 61 500$ za wersję lepiej wyposażoną (3500SL) nie wydaje się zbyt „alternatywne”, w szczególności że za 52 490$ można tam nabyć 368 - konnego Holden’a Commodore VE (skrzynia manualna).
źródło: Carscoop
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Toyota Aurion TRD - piękny i mocarny sedan na Antypodach
Galerie zdjęć
Newsletter