Portal V10  »  Aktualności  »  Toyota Auris po liftingu - pakiet zdjęć z europejskiej prezentacji
Nowa Toyota Auris 2010 po face liftingu

Toyota Auris po liftingu - pakiet zdjęć z europejskiej prezentacji

2010-02-19 - K. Spychalski     Tagi: Toyota, Toyota Auris, Face lifting, Hatchback
Poznaliśmy już oficjalne informacje i widzieliśmy pierwsze zdjęcia, teraz przyszła pora na zestaw pełno-wymiarowych fotografii - Toyota opublikowała kolejne materiały prezentujące kompaktowego Aurisa w wersji po face-liftingu. Na prezentowanych zdjęciach, wykonanych podczas europejskiej prezentacji nowego Aurisa, widzimy, że japońskie auto otrzymało nowy grill, zmienioną maskę, przeprojektowane zderzaki, a także subtelnie zmodernizowane światła. Wewnątrz pojawiły się natomiast nowe zegary z poprawionym podświetleniem Optitron (koloru białego), miękkie wykończenia elementów deski rozdzielczej, a także przeprojektowana konsola środkowa.

Do zmian niewidocznych gołym okiem zaliczymy ponownie skalibrowane ustawienia zawieszenia oraz ulepszony system Electric Power Steering (EPS). Co do gamy silnikowej, pozostanie ona niezmieniona.
Odświeżona wersja kompaktowej Toyoty zadebiutuje na marcowych targach motoryzacyjnych w szwajcarskiej Genewie.



źródło: Carscoop

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
2

Komentarze do:

Toyota Auris po liftingu - pakiet zdjęć z europejskiej prezentacji

Toyota Auris po liftingu - pakiet zdjęć z europejskiej prezentacji
ja21 2010-02-19 21:15
Do Golfa czy Focusa Toyocie z Corolla - bo tak powinna się nazywać - wiele brakuje, to auto sprzedaje się dobrze tylko we Flocie
Toyota Auris po liftingu - pakiet zdjęć z europejskiej prezentacji
Toolbox 2010-03-13 06:40
A czy nowy Auris też zagraża użytkownikom? Nadal Toyota oszczędza na podstawowych sprawach? Dlaczego np. w VW już od 1989 roku p* gazu jest tak skonstruowany, że po jednoczesnym wciśnięciu go z pedałem hamulca auto zwalnie a nie przyspiesza - jak w Toyotach. Czy to za trudne dla japońskich inżynierów?