Portal V10 » Aktualności » Toyota GR Supra 2.0 wjechała do polskich salonów

Toyota GR Supra 2.0 po roku od premiery topowej wersji wkracza na polski rynek. Japońskie coupe do tej pory było dostępne z mocnym 340-konnym silnikiem, a teraz klienci mogą sięgnąć po nieco słabsza i uboższą odmianę z mniejszym motorem.
Nowa odsłona Supry z dwulitrowym silnikiem startuje od ceny 209 900 zł. Producent przygotował także nowe wersje wyposażenia. Toyota GR Supra 2.0 jest nie tylko słabsza, ale także dostępna z uboższym wyposażeniem, co pozwoliło znacząco obniżyć cenę. Nie oznacza to jednak, że sportowy model oferuje kiepskie wyposażenie. Najtańszą wersją jest Dynamic zawierający między innymi 18-calowe felgi, podgrzewane fotele obszyte Alcantarą, dwustrefową klimatyzację czy system multimedialny z 8,8-calowym ekranem. W standardzie oferowany jest także komplet systemów bezpieczeństwa.
Wersja Fuji Speedway oferuje ostrzejszy pakiet stylistyczny i 19-calowe felgi. We wnętrzu znajdą się wstawki z włókna węglowego i aluminium, a całość dopełni adaptacyjne zawieszenie i aktywny mechanizm różnicowy. W topowej wersji Executive znajdziemy już wszystko co tylko można zapakować do Supry. Co ciekawe jedyną opcją personalizacji i tym samym podnoszącą cenę jest wybór lakieru. Standardowo Toyota GR Supra 2.0 będzie oferowana z żółtym nadwoziem.
Nowa odsłona Supry z dwulitrowym silnikiem startuje od ceny 209 900 zł. Producent przygotował także nowe wersje wyposażenia. Toyota GR Supra 2.0 jest nie tylko słabsza, ale także dostępna z uboższym wyposażeniem, co pozwoliło znacząco obniżyć cenę. Nie oznacza to jednak, że sportowy model oferuje kiepskie wyposażenie. Najtańszą wersją jest Dynamic zawierający między innymi 18-calowe felgi, podgrzewane fotele obszyte Alcantarą, dwustrefową klimatyzację czy system multimedialny z 8,8-calowym ekranem. W standardzie oferowany jest także komplet systemów bezpieczeństwa.
Wersja Fuji Speedway oferuje ostrzejszy pakiet stylistyczny i 19-calowe felgi. We wnętrzu znajdą się wstawki z włókna węglowego i aluminium, a całość dopełni adaptacyjne zawieszenie i aktywny mechanizm różnicowy. W topowej wersji Executive znajdziemy już wszystko co tylko można zapakować do Supry. Co ciekawe jedyną opcją personalizacji i tym samym podnoszącą cenę jest wybór lakieru. Standardowo Toyota GR Supra 2.0 będzie oferowana z żółtym nadwoziem.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Toyota GR Supra 2.0 wjechała do polskich salonów
Podobne: Toyota GR Supra 2.0 wjechała do polskich salonów




Podobne galerie: Toyota GR Supra 2.0 wjechała do polskich salonów



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Toyota
Newsletter
Galerie zdjęć