Portal V10 » Aktualności » Toyota najcenniejszą marką motoryzacyjną w rankingu BrandZ
Toyota już po raz 9. zajęła pierwsze miejsce w branży motoryzacyjnej w 11. rankingu najcenniejszych globalnych marek BrandZ 100 Most Valuable Global Brands. Firma badawcza Millward Brown, która opublikowała ranking, wyceniła wartość japońskiej marki na 29,5 mld dolarów.
Według wyliczeń Millward Brown wartość marki Toyota wzrosła w ciągu roku o 2% - tym samym Toyota umocniła swoją przewagę nad konkurencją. Ostatni rok przyniósł japońskiemu producentowi wiele sukcesów. Toyota potwierdziła swoją pozycję największego producenta samochodów oraz lidera rynku hybryd. Firma intensywnie wprowadza na światowe rynki nowe technologie, szczególnie w dziedzinie napędów oraz bezpieczeństwa. Ranking BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands firmy Millward Brown 2016 to jedyne badanie mierzące postrzeganie marki na podstawie wywiadów z około 3 milionami konsumentów w 50 krajach na temat 100 000 marek. Według autorów raportu postrzeganie marki przez konsumentów ma kluczowe znaczenie w ocenie jej wartości. Ich zdaniem na budowanie marki składają się przede wszystkim: sposób funkcjonowania firmy, jakość dostarczanego produktu, przejrzystość pozycjonowania na rynku i silne przywództwo.
Według wyliczeń Millward Brown wartość marki Toyota wzrosła w ciągu roku o 2% - tym samym Toyota umocniła swoją przewagę nad konkurencją. Ostatni rok przyniósł japońskiemu producentowi wiele sukcesów. Toyota potwierdziła swoją pozycję największego producenta samochodów oraz lidera rynku hybryd. Firma intensywnie wprowadza na światowe rynki nowe technologie, szczególnie w dziedzinie napędów oraz bezpieczeństwa. Ranking BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands firmy Millward Brown 2016 to jedyne badanie mierzące postrzeganie marki na podstawie wywiadów z około 3 milionami konsumentów w 50 krajach na temat 100 000 marek. Według autorów raportu postrzeganie marki przez konsumentów ma kluczowe znaczenie w ocenie jej wartości. Ich zdaniem na budowanie marki składają się przede wszystkim: sposób funkcjonowania firmy, jakość dostarczanego produktu, przejrzystość pozycjonowania na rynku i silne przywództwo.
źródło: Mototarget
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Toyota najcenniejszą marką motoryzacyjną w rankingu BrandZ
Podobne: Toyota najcenniejszą marką motoryzacyjną w rankingu BrandZ
Koncerny motoryzacyjne przedłużają postoje w fabrykach »
Toyota GR Supra 2.0 wjechała do polskich salonów »
Toyota GT86 Black Limited - specjalna edycja inspirowana klasycznym AE86 »
Toyota pokaże w Genewie SUVa na bazie Yarisa »
Podobne galerie: Toyota najcenniejszą marką motoryzacyjną w rankingu BrandZ
Toyota Auris Hybrid »
Toyota FT-CH Concept »
Toyota GR Supra - europejska wersja sportowej maszyny »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Jak osiągnąć perfekcyjne wzornictwo natryskowe farbą? Skuteczne metody eliminacji pulsacji cieczy »
Polerka samochodowa - rotacyjna czy orbitalna? »
Volvo XC90 wzywane do serwisu z powodu wadliwej osłony kurtyn powietrznych »
Tapety na pulpit Toyota
Galerie zdjęć
Newsletter