Portal V10 » Aktualności » Volkswagen Golf GTI, GTD oraz GTE - sportowe hatchbacki oficjalnie

Volkswagen Golf GTI, GTD oraz GTE - sportowe hatchbacki oficjalnie
2020-02-28 - J. Kruczek Tagi: Volkswagen, Volkswagen Golf GTD, Volkswagen Golf GTE, Volkswagen Golf GTI
Volkswagen Golf ósmej generacji będzie dostępny także w usportowionych wersjach, co nie jest żadnym zaskoczeniem. Niemiecki producent zdecydował się zaprezentować za jednym zamachem wersje GTI, GTD oraz GTE.
Kolejno odliczając GTI jest napędzany silnikiem benzynowym, GTD ma pod maską diesla, a GTE wykorzystuje nowoczesny napęd hybrydowy typu plug-in. Volkswagen Golf GTI korzysta z dwulitrowej jednostki TSI o mocy 245 KM i momencie obrotowym 370 Nm. W przypadku diesla można liczyć na dwulitrową jednostkę TDI o mocy 200 KM i momencie obrotowym 400 Nm. Volkswagen Golf GTE bazuje na 1,4-litrowym silniku benzynowym oraz jednostce elektrycznej. Łącznie układ dostarczy moc 245 KM i moment obrotowy 400 Nm. Trzeba jednak pamiętać, że dodatkowe akumulatory o pojemności 13 kWh obciążą samochód. Tak więc najszybsza powinna pozostać wersja benzynowa. Golf GTE będzie mógł za to na samym prądzie pokonać około 60 km. Tylko Volkswagen Golf GTI będzie dostępny ze skrzynią manualną. GTD w standardzie korzysta z 7-biegowego DSG, a w GTE znajdzie się 6-biegowa skrzynia dwusprzęgłowa. Stylistycznie samochody będą się różniły detalami. Standardowo hot-hatche staną na 17-calowych felgach, ale pojawi się opcja zamontowania 18 lub 19-calowych obręczy.
We wnętrzach znajdziemy sportowe fotele i kierownicę oraz wyjątkowe wzory tapicerki. Klienci mogą liczyć na bardzo bogate wyposażenie. Oficjalny debiut sportowych Golfów ma mieć miejsce na salonie w Genewie już za kilka dni.
Kolejno odliczając GTI jest napędzany silnikiem benzynowym, GTD ma pod maską diesla, a GTE wykorzystuje nowoczesny napęd hybrydowy typu plug-in. Volkswagen Golf GTI korzysta z dwulitrowej jednostki TSI o mocy 245 KM i momencie obrotowym 370 Nm. W przypadku diesla można liczyć na dwulitrową jednostkę TDI o mocy 200 KM i momencie obrotowym 400 Nm. Volkswagen Golf GTE bazuje na 1,4-litrowym silniku benzynowym oraz jednostce elektrycznej. Łącznie układ dostarczy moc 245 KM i moment obrotowy 400 Nm. Trzeba jednak pamiętać, że dodatkowe akumulatory o pojemności 13 kWh obciążą samochód. Tak więc najszybsza powinna pozostać wersja benzynowa. Golf GTE będzie mógł za to na samym prądzie pokonać około 60 km. Tylko Volkswagen Golf GTI będzie dostępny ze skrzynią manualną. GTD w standardzie korzysta z 7-biegowego DSG, a w GTE znajdzie się 6-biegowa skrzynia dwusprzęgłowa. Stylistycznie samochody będą się różniły detalami. Standardowo hot-hatche staną na 17-calowych felgach, ale pojawi się opcja zamontowania 18 lub 19-calowych obręczy.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Volkswagen Golf GTI, GTD oraz GTE - sportowe hatchbacki oficjalnie
Podobne: Volkswagen Golf GTI, GTD oraz GTE - sportowe hatchbacki oficjalnie




Podobne galerie: Volkswagen Golf GTI, GTD oraz GTE - sportowe hatchbacki oficjalnie



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Volkswagen
Galerie zdjęć
Newsletter