Portal V10 » Aktualności » Volkswagen Golf i Polo z nowymi silnikami
Volkswagen Golf i Polo z nowymi silnikami
2009-05-14 - K. Spychalski Tagi: Volkswagen, Volkswagen Golf, Volkswagen Polo, Hatchback
Zgodnie z trendem „mniejszy, ale mocniejszy”, Volkswagen prezentuje nowe silniki, które trafią pod maski modeli Polo i Golf najnowszej generacji.
Benzynowa jednostka TSI o pojemności 1.2-litra wyposażona jest w turbosprężarkę oraz bezpośredni wtrysk paliwa, a jej lekka, aluminiowa skrzynia korbowa została zoptymalizowana pod kątem tarcia. Silnik produkuje 105 KM mocy i 175 Nm maksymalnego momentu obrotowego już przy 1 500 obr./min. Podstawowy silnik Diesla 1.6 TDI występuje w trzech wariantach mocy - 75, 90 i 105 KM. Najsłabszy wariant montowany będzie tylko w modelu Polo, natomiast dwie mocniejsze odmiany zarówno w Polo, jak i w Golfie. Jednostka spełnia surowe normy emisji spalin EU5.
Benzynowa jednostka TSI o pojemności 1.2-litra wyposażona jest w turbosprężarkę oraz bezpośredni wtrysk paliwa, a jej lekka, aluminiowa skrzynia korbowa została zoptymalizowana pod kątem tarcia. Silnik produkuje 105 KM mocy i 175 Nm maksymalnego momentu obrotowego już przy 1 500 obr./min. Podstawowy silnik Diesla 1.6 TDI występuje w trzech wariantach mocy - 75, 90 i 105 KM. Najsłabszy wariant montowany będzie tylko w modelu Polo, natomiast dwie mocniejsze odmiany zarówno w Polo, jak i w Golfie. Jednostka spełnia surowe normy emisji spalin EU5.
źródło: WorldCarFans; informacja: Mototarget
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
2
Komentarze do:
Volkswagen Golf i Polo z nowymi silnikami
Volkswagen Golf i Polo z nowymi silnikami
Toolbox 2009-05-16 11:05
Najważniejsze jest to, że maksymalny moment obrotowy jest dostępny już od 150 obrotów. Dzięki temu nowa jednostka powinna być bardzo elastyczna i świetnie napędzać zwłaszcza Polo
Volkswagen Golf i Polo z nowymi silnikami
Toolbox 2009-05-17 08:31
Poprawka - najważniejsze że w 1,2 TSI maksymalny moment obrotowy jest już dostępny od 1500 -3000 obrotów ;-)))
W porównaniu z podobnym silnikime Renaulta 1,2 TCE ma wyższy moment i niżej położony. TCE jeździ całkiem dobrze więc mocniejszy TSI powinien być hitem w tej klasie pojemności
Podobne: Volkswagen Golf i Polo z nowymi silnikami
Volkswagen Polo, Golf i Multivan Najlepszymi samochodami 2010 »
Volkswagen Polo, Golf i Golf Plus z nowym silnikiem 1.2 TSI/105 KM »
Volkswagen Polo TGI i Golf TGI otrzymały dodatkowe zbiorniki gazu »
Nowy Volkswagen Polo po faceliftingu przyłapany »
Podobne galerie: Volkswagen Golf i Polo z nowymi silnikami
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Jak osiągnąć perfekcyjne wzornictwo natryskowe farbą? Skuteczne metody eliminacji pulsacji cieczy »
Volvo XC90 wzywane do serwisu z powodu wadliwej osłony kurtyn powietrznych »
Gumball 3000 2016 zakończy się w Bukareszcie »
Tapety na pulpit Volkswagen
Newsletter
Galerie zdjęć