Portal V10 » Aktualności » Volvo C30 DRIVe testowane przez Małgorzatę Kożuchowską
Volvo C30 DRIVe testowane przez Małgorzatę Kożuchowską
Małgorzata Kożuchowska, ambasador modelu Volvo C30, w nadchodzące wakacje testować będzie ekologiczną wersję modelu C30 - DRIVe. To nadal najbardziej designerskie Volvo o miejskim i nowoczesnym charakterze, ale jednocześnie samochód przyjazny dla środowiska i ekonomiczny pod względem zużycia paliwa.
Dlaczego Volvo wprowadza ekologiczną serię samochodów?
O ekologii mówimy nieustannie. Na początku wiele firm postrzegało bycie przyjaznym dla środowiska jako trend w marketingu. Niemniej jednak coraz więcej konsumentów na całym świecie (również w Polsce) szuka takich produktów. Coraz częściej działania firm w tym zakresie mają dla nich znaczenie. W przypadku marek masowych nadal głównym kryterium jest cena. Wartości dodane odgrywają mniejszą rolę. Jeśli chodzi o produkty Premium, a takimi są samochody Volvo, sytuacja ma się zgoła inaczej. Szukamy tych, które reprezentują ważne dla nas wartości. Produkty, z których historią, cechami możemy się identyfikować. Troska o środowisko naturalne ma coraz większe znaczenie. Co więcej, nieodpowiedzialne zachowanie w tym obszarze zaczyna być odbierane jako coś wstydliwego, nieeleganckiego. Takie postawy wpływają na zmianę naszych konsumenckich wyborów. Stąd w ostatnim czasie coraz większego znaczenia na rynku nabierają produkty przyjazne dla środowiska. „Zielona moda” sprawia, że ekologiczne zachowania i produkty stają się coraz bardziej wartościowe i poszukiwane.
Zmiana przyzwyczajeń, ale nie stylu - konsumpcja w czasie kryzysu
Obecna sytuacja, wciąż panujące widmo kryzysu często zmusza nas do podejmowania bardziej racjonalnych niż jeszcze rok czy dwa lata temu zachowań. Jednocześnie niechętnie rezygnujemy z ulubionego stylu, czy swoich przyzwyczajeń. I chyba nie zawsze musimy. Bardzo często wystarczy je jedynie nieco zmodyfikować. Nadal pijemy ulubione wino, ale częściej wspólnie ze znajomymi w ogrodzie niż w najbardziej topowej winiarni w mieście. Kupujemy modne szpilki, ale łaskawiej niż wcześniej patrzymy na sezonowe okazję. Coraz częściej organizujemy wspólne spotkania z przyjaciółmi, podczas których wymieniamy się z nimi ulubionymi drobiazgami.
Podobnie jest w przypadku dóbr trwałych. Zwracamy uwagę, czy dany produkt jest ekonomiczny. Jeśli chodzi o samochody chętniej kupimy ten, który zużywa mniej paliwa . Na zapotrzebowanie klientów odpowiadają firmy motoryzacyjne wprowadzając modele ekonomiczne i ekologiczne - taka jest gama modelów DRIVe Volvo. W przypadku tej serii priorytetem było znalezienie kompromisu pomiędzy ekonomią a komfortem i przyjemnością z jazdy.
„Małgorzata Kożuchowska współpracuje z nami począwszy od premiery C30 w Polsce. To było i nadal jest ewenementem dla Volvo Cars na całym świecie. Nigdy wcześniej marka Volvo nie współpracowała z Celebrity. Bez wątpienia był to dla nas duży krok, głównie z uwagi na charakter, historię marki, ale z perspektywy czasu, uważam, że konieczny. Małgorzata Kożuchowska pozwoliła nam spojrzeć na samochód w sposób inny niż patrzyliśmy wcześniej na Volvo. Przekonała siebie, swoje środowisko oraz podobnych sobie trendsetterów i chyba też nas samych, że Volvo może być modne, niebanalne, designerskie” - powiedział Marcin Klimczewski, Dyrektor PR i Marketingu Volvo Auto Polska.
„Odkąd pamiętam, samochody Volvo zawsze budziły moje pozytywne skojarzenia. Postrzegałam je jako prestiżowe, z klasą, pasujące do każdej sytuacji, a jednocześnie bardzo bezpieczne i niezawodne. Testując kolejne wersje modelu C30 potwierdziłam moje przypuszczenia. Auto spełnia moje oczekiwania. Prowadzenie C30 sprawia dużą przyjemność. W każdym samochodzie, którym miałam okazję jeździć odkrywałam nowe rozwiązania, od razu przekonywały mnie swoją funkcjonalnością i pomysłowym rozwiązaniem problemu. Dlatego ani chwili nie wahałam się nad propozycją przetestowania C30 DRIVe. Owszem, ma mniejszy silnik, ale z drugiej strony daje mi poczucie, że robię coś dla środowiska, dla siebie samej. To miłe uczucie.” - mówi Małgorzata Kożuchowska.
C30 było znakiem otwarcia firmy na potrzeby nowej grupy docelowej oraz zmieniających się oczekiwań dotychczasowych klientów. Tak samo jest z obecną serią DRIVe.
O ekologii mówimy nieustannie. Na początku wiele firm postrzegało bycie przyjaznym dla środowiska jako trend w marketingu. Niemniej jednak coraz więcej konsumentów na całym świecie (również w Polsce) szuka takich produktów. Coraz częściej działania firm w tym zakresie mają dla nich znaczenie. W przypadku marek masowych nadal głównym kryterium jest cena. Wartości dodane odgrywają mniejszą rolę. Jeśli chodzi o produkty Premium, a takimi są samochody Volvo, sytuacja ma się zgoła inaczej. Szukamy tych, które reprezentują ważne dla nas wartości. Produkty, z których historią, cechami możemy się identyfikować. Troska o środowisko naturalne ma coraz większe znaczenie. Co więcej, nieodpowiedzialne zachowanie w tym obszarze zaczyna być odbierane jako coś wstydliwego, nieeleganckiego. Takie postawy wpływają na zmianę naszych konsumenckich wyborów. Stąd w ostatnim czasie coraz większego znaczenia na rynku nabierają produkty przyjazne dla środowiska. „Zielona moda” sprawia, że ekologiczne zachowania i produkty stają się coraz bardziej wartościowe i poszukiwane.
Zmiana przyzwyczajeń, ale nie stylu - konsumpcja w czasie kryzysu
Podobnie jest w przypadku dóbr trwałych. Zwracamy uwagę, czy dany produkt jest ekonomiczny. Jeśli chodzi o samochody chętniej kupimy ten, który zużywa mniej paliwa . Na zapotrzebowanie klientów odpowiadają firmy motoryzacyjne wprowadzając modele ekonomiczne i ekologiczne - taka jest gama modelów DRIVe Volvo. W przypadku tej serii priorytetem było znalezienie kompromisu pomiędzy ekonomią a komfortem i przyjemnością z jazdy.
„Małgorzata Kożuchowska współpracuje z nami począwszy od premiery C30 w Polsce. To było i nadal jest ewenementem dla Volvo Cars na całym świecie. Nigdy wcześniej marka Volvo nie współpracowała z Celebrity. Bez wątpienia był to dla nas duży krok, głównie z uwagi na charakter, historię marki, ale z perspektywy czasu, uważam, że konieczny. Małgorzata Kożuchowska pozwoliła nam spojrzeć na samochód w sposób inny niż patrzyliśmy wcześniej na Volvo. Przekonała siebie, swoje środowisko oraz podobnych sobie trendsetterów i chyba też nas samych, że Volvo może być modne, niebanalne, designerskie” - powiedział Marcin Klimczewski, Dyrektor PR i Marketingu Volvo Auto Polska.
„Odkąd pamiętam, samochody Volvo zawsze budziły moje pozytywne skojarzenia. Postrzegałam je jako prestiżowe, z klasą, pasujące do każdej sytuacji, a jednocześnie bardzo bezpieczne i niezawodne. Testując kolejne wersje modelu C30 potwierdziłam moje przypuszczenia. Auto spełnia moje oczekiwania. Prowadzenie C30 sprawia dużą przyjemność. W każdym samochodzie, którym miałam okazję jeździć odkrywałam nowe rozwiązania, od razu przekonywały mnie swoją funkcjonalnością i pomysłowym rozwiązaniem problemu. Dlatego ani chwili nie wahałam się nad propozycją przetestowania C30 DRIVe. Owszem, ma mniejszy silnik, ale z drugiej strony daje mi poczucie, że robię coś dla środowiska, dla siebie samej. To miłe uczucie.” - mówi Małgorzata Kożuchowska.
C30 było znakiem otwarcia firmy na potrzeby nowej grupy docelowej oraz zmieniających się oczekiwań dotychczasowych klientów. Tak samo jest z obecną serią DRIVe.
źródło: Volvo
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Volvo C30 DRIVe testowane przez Małgorzatę Kożuchowską
Podobne: Volvo C30 DRIVe testowane przez Małgorzatę Kożuchowską
Nowe Volvo C30 - 5-drzwiowy kompakt na wizualizacjach »
Volvo C30 STCC - wersja wyścigowa na zdjęciach i video »
Volvo C30 Electric - ekologiczny hatchback na drogach w 2011 roku »
Volvo i Facebook: w 80 dni dookoła świata z programem DRIVe Around The World »
Podobne galerie: Volvo C30 DRIVe testowane przez Małgorzatę Kożuchowską
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Jak osiągnąć perfekcyjne wzornictwo natryskowe farbą? Skuteczne metody eliminacji pulsacji cieczy »
Volvo XC90 wzywane do serwisu z powodu wadliwej osłony kurtyn powietrznych »
Gumball 3000 2016 zakończy się w Bukareszcie »
Tapety na pulpit Volvo
Newsletter
Galerie zdjęć