Portal V10  »  Aktualności  »  Wideo: Reklama promująca bezpieczeństwo hitem w Internecie
Wideo: Reklama promująca bezpieczeństwo hitem w Internecie

Wideo: Reklama promująca bezpieczeństwo hitem w Internecie

2010-12-27 - M. Zabolski     Tagi: Reklama, Bezpieczeństwo
Na zlecenie brytyjskiej Sussex Road Safety Partnership, jednostki zajmującej się bezpieczeństwem w ruchu drogowym, powstał specjalny spot telewizyjny. Działający na wyobraźnie klip ma zachęcić do zapinania pasów bezpieczeństwa.
 
Produkcję "Embrace Life", która kosztowała 47 000 funtów możecie zobaczyć na wideo powyżej. Internauci już okrzyknęli ją najlepszą reklamówką na świecie, co potwierdzają miliony odtworzeń w społecznościowych serwisach wideo. Spot został doceniony także przez jury New York Festival of International Advertising Awards, gdzie w pokonanym polu zostawił m.in. słynącego z widowiskowych klipów, Nike.

W reklamie wystąpił znany z serialu telewizyjnego EastEnders, Austin Spangler. Oprócz niego pojawiła się hiszpańska aktorka, Lara Corrachano oraz 10-letnia Clark Denning.



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
1

Komentarze do:

Wideo: Reklama promująca bezpieczeństwo hitem w Internecie

SARTO
Wideo: Reklama promująca bezpieczeństwo hitem w Internecie
SARTO 2010-12-27 20:29
Rewelacyjny pomysł, warto obejrzeć :-)