Zmień auto na wiosnę
Idzie wiosna, czas na zmiany. Z takiego założenia wychodzą producenci samochodów, którzy mają nadzieję że oprócz nowej pracy, partnera ewentualnie partnerki, mieszkania zmienimy również wysłużone autko na nowy, lepszy model.
Człowiek udający maszynę często kojarzy się wyłącznie z denerwującym mimem w roli robota, Audi pokazuje w jak dużym jesteśmy błędzie. Nowy spot reklamowy RS6 Avant przedstawia grupę węgierskich gimnastyków odgrywających pracę silnika. Choć reklama nie powala na kolana, to dopracowanie wszystkich ruchów i ogólna sprawność fizyczna występujących osób robi wrażenie, przy tym ścieżka dźwiękowa to w 100 procentach Audi.
Kolejnym koncernem motoryzacyjnym, który sięga po serca i portfele klientów jest Volkswagen. Przy reklamie stworzonej przez agencję DDB London współpracował Paul Hartnoll z Orbital. Niemiecki producent próbuje przekonać widzów jak wspaniałym, sprawiającym dużo frajdy doświadczeniem jest posiadanie swojego własnego Golfa. Prawdopodobnie potrzebować będzie dużo więcej niż spot zawierający zlepek przyzwoicie zmiksowanych dźwięków by tego dokonać.
Na deser jeden z najlepszych spotów tego miesiąca - nowa reklama BMW "M3 Revolution". Jeżeli kogoś interesowało jak wygląda praca silnika od środka, ma teraz niepowtarzalną okazję, by się o tym przekonać. Chociaż ciężko w to uwierzyć, spot stworzony przez IdeaCity nie zawiera żadnych efektów specjalnych.
Niedowiarków zapraszam do obejrzenia kolejnego filmiku przedstawiającego produkcję spotu od kuchni.
Dodaj komentarz
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.